menu Sluit

Kennismaken?

Dat vinden wij een goed idee! Wij houden van persoonlijk contact dus we maken graag een afspraak!

+31 (0) 73 888 58 42
info@vrolijkonline.nl
oktober 2022

Web development

Een ‘Werken bij’ website werkt!

Voor grote organisaties is een ‘Werken bij’ website een ideaal instrument voor werving en selectie. Een uitstekende manier om het werkgeversmerk te versterken en de online vindbaarheid te vergroten.

Resumé

Wil jij ook een centrale vacature plek in jouw stijl?
Neem contact op met Tijs!
foto van Vrolijk Online eigenaar Tijs
Tijs Vrolijk
Algemeen directeur
tijs@vrolijkonline.nl
06 - 11 00 13 72

Werken aan werkgeverschap

Waar een corporate website het visitekaartje voor je product of dienst is, is een ‘Werken bij’ website het visitekaartje voor je werkgeverschap. Het is een krachtige recruitment tool om passende kandidaten voor je bedrijf te vinden. Je verzamelt er al je vacatures, vertelt over de werkomgeving en loopbaanmogelijkheden en schetst je bedrijfscultuur. Bezoekers krijgen zo een compleet beeld van je organisatie.

Laat zien wie je bent

Via een ‘Werken bij’ website communiceer je als werkgever direct met je beoogde doelgroep zonder tussenkomst van intermediairs, recruiters, uitzend- of detacheringsbureaus. Het is een vacaturebank in eigen beheer waarop je tevens de identiteit van je bedrijf laat zien. Een ideaal middel dus om de juiste match te vinden en je werkgeversmerk te tonen!

Succesvolle employer branding

Employer branding is de manier waarop jij jezelf als werkgever neerzet, wat je uitstraalt en welk gevoel je oproept bij (potentiële) werknemers met als doel het aantrekken en behouden van de juiste mensen. Werkgevers met een sterk werkgeversmerk zijn beter in staat om de juiste mensen aan zich te binden, te boeien en te behouden. Een ‘Werken bij’ website draagt succesvol bij aan het vinden van de perfecte match tussen talent en werkgever.

Onderscheidend vermogen

Naast het feit dat een ‘Werken bij’ website goed is voor het uitdragen van je werkgeversmerk en daarmee de juiste talenten weet te bereiken, heeft de site nog meer voordelen. Met een eigen ‘Werken bij’ website onderscheid je je van concurrenten. Niet alleen inhoudelijk, maar ook qua vindbaarheid en ranking in Google. Je creëert een platform waarop je de unieke kernwaarden van jouw organisatie helder belicht en er is ruimte voor het delen van informatie, storytelling en beleving. Dat scoort!

De ingrediënten van een ‘Werken bij’ website

  • vacatures
  • stages
  • traineeships
  • opleidingen
  • loopbaanmogelijkheden
  • sollicitatiemogelijkheden
  • sollicitatieprocedures
  • salarisindicaties
  • arbeidsvoorwaarden
  • kernwaarden
  • persoonlijke verhalen
  • werknemers aan het woord

De werking van een ‘Werken bij’ website

Een ‘Werken bij’ website moet natuurlijk feilloos werken, wil je bezoekers overtuigen zich bij jouw organisatie aan te sluiten. Bepaalde functionaliteiten zijn onmisbaar. Denk aan een uitgebreide filter op vakgebied, functietype, soort dienstverband en niveau en de mogelijkheid om vacatures op te slaan of te delen, bijvoorbeeld via social media en WhatsApp. Ook de optie om een motivatie en cv te kunnen uploaden en direct te solliciteren is een must have.

Vloeiende verbindingen

Op de achtergrond zijn solide koppelingen een vereiste tussen de verschillende systemen waarmee een ‘Werken bij’ website samenwerkt. Denk aan een vloeiende verbinding met de corporate website en een betrouwbare integratie van een eventueel ATS. Een Applicant Tracking System is software waarmee werkgevers hun wervingsproces en hun relatie met potentieel talent efficiënt en effectief kunnen beheren. Uitermate handig natuurlijk als het ATS aan je CMS gekoppeld is!

Werken bij jou!

Wil jij laten zien waar je bedrijf voor staat en sollicitanten genereren die perfect bij jouw bedrijf passen? Kies dan voor een ‘Werken bij’ website by Vrolijk Online! Hendriks en Symeres gingen je voor, dus verlekker je alvast op de wervingssites die we voor hen ontwikkelden.

Wil jij ook een centrale vacature plek in jouw stijl?
Neem contact op met Tijs!
foto van Vrolijk Online eigenaar Tijs
Tijs Vrolijk
Algemeen directeur
tijs@vrolijkonline.nl
06 - 11 00 13 72

Bekijk alle updates
Kennismaken?

Dat vinden wij een goed idee! Wij houden van persoonlijk contact dus we maken graag een afspraak!

+31 (0) 73 888 58 42 info@vrolijkonline.nl