menu Sluit

Kennismaken?

Dat vinden wij een goed idee! Wij houden van persoonlijk contact dus we maken graag een afspraak!

+31 (0) 73 888 58 42
info@vrolijkonline.nl
juni 2024

Over ons

Vrolijk Online is ISO 9001 gecertificeerd!

Met gepaste trots kunnen wij mededelen dat wij de ISO 9001 certificering hebben behaald! Om kwaliteit te kunnen blijven leveren aan onze opdrachtgevers, vinden we het belangrijk om kritisch op onze werkwijze en bedrijfsprocessen te zijn. Om die reden hebben we de afgelopen tijd er alles aan gedaan om onze ISO 9001 certificering te behalen. En met succes!

Resumé

Dé norm voor kwaliteitsmanagement

ISO 9001 is een internationaal erkende norm voor kwaliteitsmanagement. Met de ISO 9001 certificering heeft Vrolijk Online bewezen dat het voldoet aan de hoogste standaarden op het gebied van kwaliteitsbeheer. Kwaliteitsmanagement zie je terug in alle onderdelen van de organisatie: zo zorgen we ervoor dat we voldoen aan de behoeften, eisen en wensen van onze opdrachtgevers en andere stakeholders. Een ISO 9001 certificaat wordt afgegeven door een onafhankelijke instelling. Met deze certificering laten we zien dat Vrolijk Online aan de juiste eisen voldoet op het gebied van kwaliteitsmanagement.

“We zijn ontzettend trots op het behalen van de ISO 9001 certificering,” aldus Tijs Vrolijk, directeur van Vrolijk Online. “Deze prestatie is een erkenning van onze toewijding aan kwaliteit en inzet om onze opdrachtgevers de best mogelijke diensten te leveren. Het certificeringsproces heeft ons geholpen om onze interne processen verder te optimaliseren en onze focus op klanttevredenheid te versterken.”

Focuspunten

Kwaliteitsmanagement is een breed begrip. Wat komt er allemaal bij kijken om ISO 9001 gecertificeerd te worden? De belangrijkste zaken voor ons:

Verhogen van klanttevredenheid
Het in kaart brengen van de klanttevredenheid is één van de belangrijkste onderdelen om ISO 9001 gecertificeerd te worden. Hoe je dit doet? Denk bijvoorbeeld aan het verzamelen van feedback van opdrachtgevers, klachtafhandeling en procesoptimalisatie. We hebben inmiddels flink wat feedback en prachtige complimenten van onze opdrachtgevers mogen ontvangen waarmee we aan de slag zijn gegaan. Uiteraard blijven we hiermee bezig!

Verbeteren van werkprocessen
Het in kaart brengen van werkprocessen en de optimalisatie hiervan draagt natuurlijk direct bij aan het verhogen van de klanttevredenheid. Want als deze processen optimaal verlopen, kunnen we onze opdrachtgevers zo goed mogelijk bedienen. Van support tot projectmanagement en van administratie tot development: aan elk werkproces is gedacht.

Aan de slag met kansen en risico’s
ISO 9001 draait kortweg om één ding: vooruitgang. Als onderdeel hiervan is het belangrijk om mogelijke risico’s en kansen voor de organisatie in kaart te brengen. Deze moeten worden onderzocht, geregistreerd en bijgehouden. Hoe gaan we om met risico’s die zich voordoen?

Meer dan een certificering

Voor de opdrachtgevers van Vrolijk Online betekent deze certificering dat zij kunnen rekenen op kwalitatief hoogwaardige dienstverlening, met aandacht voor voortdurende verbetering van onze diensten en klanttevredenheid. We zijn trots op het behalen van onze ISO 9001 certificering, maar we zien dit natuurlijk als méér dan een certificering. Het maakt ons bewust en houdt ons scherp. Een mooie uitdaging om alle zaken te blijven naleven en te blijven verbeteren!


Bekijk alle updates
Kennismaken?

Dat vinden wij een goed idee! Wij houden van persoonlijk contact dus we maken graag een afspraak!

+31 (0) 73 888 58 42 info@vrolijkonline.nl