menu Sluit

Kennismaken?

Dat vinden wij een goed idee! Wij houden van persoonlijk contact dus we maken graag een afspraak!

+31 (0) 73 888 58 42
info@vrolijkonline.nl
augustus 2024

Over ons

Klanten beoordelen ons met een 8,9!

Bij Vrolijk Online staat kwaliteit hoog in het vaandel. Niet voor niets behaalden we onlangs de ISO 9001 certificering. Ons doel is om jou als opdrachtgever de hoogste kwaliteit én service te bieden. We vinden het daarbij belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Of het nu gaat over het afhandelen van jouw supportvraag, het ontwikkelingsproces van je website of de structurele online marketing diensten die je bij ons afneemt. Het niveau van onze dienstverlening moet voor alle disciplines op niveau zijn.

Resumé

Een continu proces

We zien goede klanttevredenheid als een continu verbeterproces waarin de klant centraal staat. Een hoge klanttevredenheid kunnen we alleen bereiken met hulp van onze klanten, want door hun feedback kunnen we onze kwaliteit steeds verder verbeteren. De afgelopen maanden hebben diverse klanten deelgenomen aan ons klanttevredenheidsonderzoek. We zijn enorm trots dat klanten ons beoordelen met gemiddeld een 8,9!

Dit cijfer is tot stand gekomen door digitale klanttevredenheidsonderzoeken die zijn ingevuld door klanten waarvoor we zowel projectmatige als structurele werkzaamheden verrichten. Veel klanten maken gebruik van deze mogelijkheid om ons te beoordelen, waarvoor we zeer dankbaar zijn. Met deze feedback zijn wij in staat om te blijven verbeteren!

Waar scoren we goed op?

Onze klanten gaven aan onze persoonlijke werkwijze en behulpzame medewerkers zeer te waarderen. Een van onze klanten schreef: “Jullie zijn super-dienstverleners: afspraken worden goed nagekomen en ook nog eens erg snel.” Daar worden we vrolijk van! Vrijwel al onze klanten achten het waarschijnlijk dat zij ons aan derden aanbevelen. Ook onze prijs-kwaliteitverhouding scoorde goed. Een resultaat waar we trots op zijn!

Het vervolg

Betekent dit dat we achterover leunen? Absoluut niet. Wij blijven de klanttevredenheid onderzoeken, monitoren en verbeteren. De resultaten uit de onderzoeken tonen aan wat we goed doen en wat er beter kan. Ben jij ergens tevreden of juist ontevreden over? Laat het ons weten! Zo kunnen wij onze dienstverlening verder blijven verbeteren. Namens alle medewerkers van Vrolijk Online: bedankt voor je vertrouwen!


Bekijk alle updates
Kennismaken?

Dat vinden wij een goed idee! Wij houden van persoonlijk contact dus we maken graag een afspraak!

+31 (0) 73 888 58 42 info@vrolijkonline.nl