Persoonlijke, toegankelijke en converterende websites die eenvoudig en vanuit één omgeving te beheren zijn. Dat was de behoefte vanuit Berghege Heerkens bouwgroep en partners Bouwbedrijf Berghege en Heerkens van Bavel Bouw. De bouwgroep bestaat uit meerdere onderdelen, maar elk onderdeel heeft zijn eigen merkidentiteit. Dit moesten de websites duidelijk uitstralen. Een mooie uitdaging!
Berghege Heerkens bouwgroep is een krachtige samenwerking tussen Bouwbedrijf Berghege uit Oss en Heerkens van Bavel Bouw uit Tilburg. Hun belangrijkste pijlers zijn onafhankelijkheid, trots, samenwerking, korte lijnen en nuchterheid.
Als toonaangevende Nederlandse bouwgroep zijn zij gespecialiseerd in utiliteitsbouw voor diverse sectoren. Daarnaast zijn zij actief in de woningbouw; van grondgebonden wijken tot utilitaire hoogbouw. Ze werken samen met echte vakmensen. Zo bouwen zij sterke, langetermijnrelaties op met opdrachtgevers, onderaannemers en leveranciers.
De vraag vanuit Berghege Heerkens bouwgroep? Unieke designs die goed aansluiten bij de nieuwe merkenstrategie. Persoonlijk, toegankelijk en aansluitend op de behoeften van de verschillende doelgroepen. Samen met informeren en overtuigen is het genereren van conversie een belangrijk doel. Daarnaast is het een belangrijke wens dat de content van de verschillende websites eenvoudig en vanuit één plek te beheren is.
Webdevelopment
Drie verschillende maatwerk websites, gebouwd in het zeer gebruiksvriendelijke Umbraco. Een groot voordeel van Umbraco is dat alle websites vanuit één CMS te beheren zijn. Zo is het mogelijk dat projecten, nieuws en vacatures maar één keer in het CMS ingevoerd hoeven worden. Je hebt daarbij de keuze om deze te publiceren op een of meerdere websites. Hierbij wordt de content deels aangepast met de betreffende bedrijfsnaam. Super efficiënt! Ook kunnen hierdoor updates en doorontwikkelingen in de toekomst gelijktijdig worden toegepast.
De websites staan vol relevante content om bezoekers te informeren en over te laten gaan tot conversie. Denk hierbij aan het invullen van het contactformulier, het inschrijven voor de nieuwsbrief en het downloaden van documentatie.
Werken bij
Er is een aparte ‘Werken bij’ pagina gerealiseerd. Zo zet Berghege Heerkens Bouwgroep zichzelf als toonaangevende werkgever op de kaart. De pagina geeft inzicht in openstaande vacatures. Op elke vacature kan direct worden gereageerd via het geïntegreerde contactformulier, een belangrijke vorm van conversie. Wel zo handig!
Online marketing
Voor de lancering van de nieuwe websites zijn er nulmetingen, zoekwoordenonderzoeken en SEO-technische scans uitgevoerd. Zo kijken we hoe de oude websites online presteerden. Ook pasten we redirects toe, waardoor wordt voorkomen dat bezoekers een foutmelding krijgen en de website verlaten. Na de livegang van een nieuwe website richten we de metingen opnieuw in om zo effectief mogelijk het verkeer naar de website te monitoren, bij te sturen en te optimaliseren. Door technische analyses van de websites te maken zorgen we ervoor dat ze juist worden geïndexeerd en de website door Google wordt gevonden.
Een maatwerk oplossing, waarbij alle drie de websites vanuit één CMS te beheren zijn. Wel zo gebruiksvriendelijk! Op 13 juli 2023 ging de website van berghegeheerkens.nl live. Op 1 november 2023 volgde hvb.nl en op 2 november volgde berghege.nl.
Door de korte lijntjes en persoonlijke benadering konden we snel schakelen. Na het opleveren van de websites wist Berghege Heerkens Bouwgroep de websites snel te vullen met content en zo konden de websites snel live. Een fijne samenwerking! We gaan deze fijne samenwerking voortzetten doordat wij de websites zullen blijven optimaliseren en doorontwikkelen.
Is jouw organisatie ook toe aan een nieuwe website? Bel of mail ons, of kom spontaan langs!
Dat vinden wij een goed idee! Wij houden van persoonlijk contact dus we maken graag een afspraak!
+31 (0) 73 888 58 42 info@vrolijkonline.nl